در رسانه| دریافت مواد غذایی طبخ شده در مراکز بهزیستی ممنوع است

شهرکرد- مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح «احسان حسینی» از ابتدای محرم در این استان، گفت: دریافت مواد غذایی طبخ شده در مراکز بهزیستی استان ممنوع است.

نرگس عسگری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از اول محرم تا کنون بیش از شش میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال بسته معیشتی و ۸۷۷ میلیون ریال کمک نقدی در بین مددجویان بهزیستی این استان توزیع شده است.

وی به تحویل تجهیزات به مراکز بهزیستی چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: ویلچر، ویلچر حمام و دستگاه اکسیژن از جمله تجهیزاتی است که از طریق کمک مردمی جمع آوری و در اختیار مراکز بهزیستی استان قرار گرفت.

مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع ۱۵۰ کیلوگرم گوشت گرم در مراکز بهزیستی استان، گفت: این مهم با همکاری شرکت شیر و گوشت زاگرس انجام شد.

عسگری با اشاره به کمک ویژه مددجویان بهزیستی از سوی بنیاد مستضعفان کشور، اظهار کرد: سهم استان چهارمحال و بختیاری از این کمک دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به تخصیص کمک هزینه کرونا به مددجویان بهزیستی، افزود: این کمک هزینه به صورت سرانه چهار میلیون ریالی به ۷۰۰ نفر از مددجویانی که درگیر بیماری کرونا بودند پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح «احسان حسینی» در چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است، عنوان کرد: این طرح از اول محرم در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

عسگری با بیان اینکه در شرایط کرونایی دریافت مواد غذایی طبخ شده در مراکز بهزیستی چهارمحال و بختیاری ممنوع است، اظهار کرد: از خیران درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از شیوع کرونا نذورات خود را به صورت نقدی و مواد غذایی خام به مراکز بهزیستی استان تحویل دهند.

کد خبر 41914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد