افتتاح ۵ واحد مسکن مددجویی به مناسبت هفته دولت در رودسر

صبح روز دوم شهریور ماه در اولین روز از هفته دولت ۵ واحد مسکن مددجویی با حضور مهندس محمد مهدی مظفری فرماندار شهرستان ، ساسان جهانبخش معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان ، طاهری ریاست بهزیستی شهرستان و جمعی از مسئولین در رودسر افتتاح گردید.

در این ایین ساسان جهانبخش معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی گیلان در خصوص اقدامات بهزیستی استان در راستای توانمدسازی جامعه هدف درحوزه مسکن و اشتغال بیاناتی را ایراد نمودند.

در ادامه مهندس مظفری فرماندار رودسر نیز ضمن تقدیر از عملکرد شهرستان در این حوزه در خصوص مشکلات موجود بویژه افراد چند معلول فاقد زمین و مسکن با مسئولین رایزنی نمودند، مقرر گردید از طریق رایزنی با بنیاد علوی در حل این مشکل اقداماتی صورت گیرد.

در پایان طاهری  رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیز ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان، گزارشی از وضعیت و عملکرد بهزیستی شهرستان در حوزه مسکن ارائه و برخی مشکلات در این حوزه را بیان نمودند

گفتنی است برای ساخت این واحد های مسکونی که هر کدام با زیربنای 50 متر مربع ساخته شد در مجموع 280 میلیون تومان هزینه شد و کلید این واحد ها طی مراسمی در اداره بهزیستی رودسر به متقاضیان واگذار شد

لازم به ذکر است کل واحد های مسکونی قابل افتتاح در استان  ۵۵ واحد می باشد که به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهند گردید.

کد خبر 41902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد