پیام تبریک سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان به مناسبت هفته دولت

سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در پیامی هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان، دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در پیام خود آورده است:

هفته دولت یادآور ماندگار بزرگ مردانی است که سیره، منش و روش آنان، خدمت بی ادعا بود. هفته ی اول شهریور ماه، در ایام سالروز پرواز دو یار دیرینه امام؛ شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران اسلامی مزین بنام هفته دولت گشته است.

شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند. بی شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی های شخصیتی این دو شهید بزرگوار، می تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم و بیان خدمات گسترده دولت در زمینه گسترش خدمات و ایجاد امید و نشاط به جامعه باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت دولتمردان را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

دکتر ابراهیم حسن نژاد
سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 41875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد