پیام دکترحیدری به مناسبت روز کارمند و آغاز هفته دولت

دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان البرز به مناسبت آغاز هفته ی دولت و  روز کارمند پیام تبریک صادر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت آغاز هفته ی دولت و روز کارمند پیامی بدین مضمون صادر کرد:

امام خمینی (ره) میفرماید : آنچه که موجب تسلی است این است که کار برای خداست و چیزی که برای خداست محفوظ است

هفته دولت احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است کسانی که فارغ از اندیشه پست و مقام به خدمت برای مردم می اندیشیدند.

سازمان بهزستی بدلیل ماهیت خدمتی خود ، میعادگاه کارمندانی است که عالی ترین درجه انسان دوستی را به منصه ظهور رساندند و همواره بدنبال ارائه خدمات مطلوب  و درخور شان به جامعه هدف هستند.

هفته ی دولت و روز کارمند فرصت مغتنمی است تا ضمن تبریک این هفته از خدمات و فعالیت های تمامی کارمندان صدیق و پر تلاش ادارات بهزیستی سراسر کشور علی الخصوص همکاران ارجمند خودم کارمندان ادارات بهزسیتی استان البرز و همچنین کارمندان مراکز تحت نظارت بهزیستی که همواره بخش عظیمی از فعالیت ها و سیاست های سازمان را بدوش میکشند قدردانی کنیم ، امیدوارم با کمک و همکاری شما عزیزان در توسعه و رشد اهداف متعالی سازمان موفق تر از گذشته حرکت نماییم.

در پایان امید دارم در سایه الطاف الهی، ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همواره در مسیر تعالی، پیشرفت و تحقق اهداف ، به ویژه ارتقاء سطح توانمندی، کارآمدی و تحقق مأموریت های سازمان بهزیستی ، موفق و سربلند باشید.

کد خبر 41873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد