سید محمد حسن صافی به عنوان سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور منصوب شد

رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن قدر دانی از زحمات رضا دهقان، طی حکمی سید محمد حسن صافی را به عنوان سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر وحید قبادی دانا ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای "رضا دهقان" و به دلیل انتصاب وی به عنوان مدیرعامل صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت "سید محمد حسن صافی" را به سمت سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

متن حکم انتصاب به شرح ذیل است؛

برادر ارجمند جناب آقای سیدمحمد حسن صافی

نظر به تعهد، تجارب و شایستگی جناب عالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور" منصوب می‌ گردید.

با عنایت به وظایف و تکالیف قانونی سازمان بهزیستی و به منظور تامین شرایط و موجبات اشتغال پایدار و فعالیت مولد برای خود کفایی نسبی همراه با حفظ کرامت انسانی خدمت گیرندگان و توانخواهان تحت پوشش سازمان انتظار دارم با تأکید بر رویکرد مدیریت مشارکتی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود تمام توان خویش را برای نیل به اهداف ذیل به کار گیرید:

-ساماندهی امور اشتغال و برنامه ریزی و تلاش در جهت توسعه و گسترش زمینه ‌های اشتغالزایی به منظور ایجاد فرصت‌های برابر و توانمندسازی جامعه هدف.

- ارائه الگوهای کاربردی و مبتنی بر آخرین رهیافت‌های صاحبنظران و پژوهش‌های علمی نوین، شناخت همه جانبه مبانی، منابع، موانع و مشکلات اشتغال و پرداخت تسهیلات و مشوق‌های بیمه‌ای در جهت توانمندسازی افراد دارای معلولیت و مددجویان سازمان.

- برنامه ‌ریزی در جهت آموزش و ارتقاء سطح دانش فنی و حرفه‌ای افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت‌ پوشش.

- تلاش و برنامه‌ ریزی در جهت گسترش فرهنگ اشتغال و کار و کاهش نرخ بیکاری و وابستگی جمعیت هدف به اعتبارات تخصیصی و کمک‌های بلاعوض سازمان.

- بهره‌ گیری از مشارکت‌های مردمی و تعامل بخش غیردولتی و امکانات فرابخشی در جهت حمایت و توانمندسازی آحاد جامعه هدف.

- حمایت بیشتر از طرح‌های کوچک و زودبازده و فرصت‌های شغلی در نقاطی که نرخ بیکاری جامعه هدف در آنها بالاست.

- تلاش در جهت ارتقاء نگرش اجتماعی به سمت توانمندسازی و قادرسازی گروه‌های هدف و خانواده ایشان.

توفیق روزافزون جناب عالی در انجام وظایف محوله را از درگاه خداوند منان مسألت می‌نمایم.

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان

کد خبر 41866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =