پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت روز پزشک

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی در پیامی فرارسیدن روز پزشک را، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دکتر محمد شجاع با صدور پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی ایران اسلامی خصوصا تمامی پزشکان خدوم وایثارگر خراسان شمالی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

"یا من اسمه دوا و ذکره شفاء"

فرا رسیدن اول شهریورماه، زادروز طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم برای یادآوری جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشوراست تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

روز پزشک، روزی برای ارج نهادن به خدمات آنهایی که برای حفظ این نعمت الهی تلاش می‌کنند تا با اقتدا به پیشکسوتان نامدار خود، گذشته افتخار آفرین علمی‌ِشان را احیاء و جایگاه شایسته خویش را در این عرصه گسترده به اثبات برسانند.

پزشکان هموراه از قداست و جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و جامعه ایران اسلامی خدمات پزشکان در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف و همچنین تلاش های بی وقفه آنان را علی الخصوص در ایام همه گیری ویروس منحوس کرونا هرگز فراموش نخواهند کرد.

بدینوسیله فرا رسیدن این روز مبارک را که متقارن شده با ماه محرم به تمامی پزشکان فرزانه و جامعه پزشکی تلاش‌گر ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفته و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم را خواستارم.

دکتر محمدشجاع

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی

کد خبر 41792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد