بندرعباس | توزیع کمکهای مومنانه بین نیازمندان و جامعه هدف تحت پوشش در دهه اول محرم

همزمان با ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، به همت خیرین و موسسات خیریه ،بسته های معیشتی و غذای گرم در قالب رزمایش کمکهای مومنانه و پویش همدلانه بین مددجویان تحت پوشش و خانوارهای نیازمند در بندرعباس توزیع شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، به همت خیرین نیکوکار ، موسسات خیریه ، پایگاههای سلامت روان اجتماعی تحت نظارت بهزیستی بندرعباس و مرکز نیکوکاری دستهای مهربانی ، بسته های  معیشتی  و غذای  گرم در قالب رزمایش کمکهای مومنانه و  پویش همدلانه بین مددجویان تحت پوشش و خانوارهای نیازمند بندرعباس توزیع شد .

در این اقدام خیرخواهانه که با هدف حمایت از مددجویان  تحت پوشش ،کمک به خانوارهای نیازمند و کمتر برخوردار و نیز  آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا انجام پذیرفت ضمن طبخ و توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم ( با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی) ، تعداد ۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰0 میلیون ریال و ۴۰ بسته پکیج صبحانه  بین خانواده‌های نیازمند در مناطق آسیب خیز شهرستان و مراکز بهزیستی توزیع شد.

اهدای کپسول های اکسیژن به بیماران نیازمند از جمله دیگر اقدامات و فعالیتهای موثر نیکوکاران و موسسات خیریه با توجه به شرایط همه گیری کرونا بود.

کد خبر 41759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد