شهر قدس| اهدا جهیزیه به مددجوی دارای معلولیت

رئیس بهزیستی شهرستان قدس از تهیه و اهدای جهیزیه به مددجوی دارای معلولیت بینایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، توسط مرکز خدمات مثبت زندگی بهزیستی این شهرستان، با کد ۲۴۴۵ به فرزند مددجو با معلولیت بینایی جهیزیه اهدا گردید.

 پروین یاری زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین (ع) و تقدیر از مراکز مثبت زندگی عنوان نمود: در مرحله دوم‌ پایش پرونده ها در مرکز مثبت زندگی با کد ۲۴۴۵ در خصوص ارزیابی وضعیت اجتماعی و اقتصادی 430 پرونده از جامعه هدف پایش شد.

وی در ادامه افزود: در یکی از بازدید های صورت گرفته توسط مرکز مثبت زندگی از منزل توانخواه مشخص گردید فرزند یکی از مددجویان به دلیل مشکلات مالی خانواده و عدم اشتغال سرپرست، توانمندی کافی در تهیه جهیزیه از سه سال پیش تا کنون را نداشته که با پیگیری های مددکار مربوطه و رایزنی با خیرین محترم شهرستان، اقدام به خرید لوازم خانگی ضروری به ارزش دویست میلیون ریال، که شامل یک دستگاه یخچال، یک تخته فرش، و یک دستگاه اجاق گاز و لباسشویی تهیه شد.

 یاری زاده در ادامه ضمن تشکر از علی جعفری مسئول مرکز مثبت زندگی و خیر محترم شهرستان عنوان داشت: به یاری خداوند امیدواریم  موجباتی فراهم شود که آسایش و نهایتاً آغاز زندگی مشترک زوجهای دیگر نیازمند جامعه هدف سازمان بهزیستی فراهم گردد.

کد خبر 41736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد