پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی بمناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورا حسینی

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی در طی پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه شیعیان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دکتر محمد شجاع با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام عزای حسینی را به همه شیعیان و عاشقان اباعبدالله تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدقین

السلام علیک یا اباعبدلله و علی الارواح التی حلت بفنائک

محرم، ماه خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه ی داغدار غم سیدالشهدا(ع)، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است. 

محرم، نماد و یادآور عظیم ترین حماسه ظلم ستیزی و ایستادگی و مقاومت در برابر اردوی کفر بر ستون ایمان و کربلا سرزمین ندای "هل من ناصر ینصرنی" به جویندگان طریق آزادگی در طول تاریخ است.

آموزه های راستین و متعالی قیام امام حسین ( ع ) ، منشور رنگارنگ آزادی خواهی و آزادگی است و تاسوعا و عاشورا، آیینه ی تمام نمای این فیض و معنویت اند.

اینجانب با آرزوی قبولی عزاداری و توسل‌های مردم متدین و دوستدارِ اهل بیت، فرا رسیدن  ایام حزن و اندوه و ماه  سوگواری آقا اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفای ایشان و ایام الله تاسوعا و عاشورای حسینی را حضور مردم شریف خراسان شمالی و جامعه هدف سازمان بهزیستی تسلیت عرض نموده و  امید آنکه همگان رهرو راستین سید و سالار شهیدان باشیم.

دکتر محمدشجاع

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی

کد خبر 41734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد