دیدار مدیر و مددکاران مرکز مثبت زندگی کد ۱۰۳۷ با مهندس رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب

به مناسبت روز ملی تشکل‌های مردم‌نهاد مدیر و مددکاران مرکز مثبت زندگی کد ۱۰۳۷ با مهندس رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: به مناسبت روز ملی تشکل‌های مردم‌نهاد مدیر و مددکاران مرکز مثبت زندگی کد ۱۰۳۷ با مهندس رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب دیدار کردند.

دراین دیدار صمیمی که به مناسبت روز ملی تشکل‌های مردم نهاد و مشارکت اجتماعی انجام گرفت،  محمدی مدیر مسئول مرکز مثبت زندگی۱۰۳۷ تحت نظارت بهزیستی گیلانغرب و مددکاران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اهداف مراکز مثبت زندگی به بررسی مسائل و مشکلات مددجویان تحت حمایت پرداختند و خواستار مساعدت هرچه بیشتر نسبت به مرکز و جامعه هدف شدند.
   مهندس رضایی سرپرست فرمانداری گیلانغرب دراین دیدار ضمن تقدیر از زحمات پرسنل بهزیستی و مراکز مثبت زندگی و با توجه به وضعیت و شرایط اقتصادی جامعه و نفوذ و انتشار زیاد ویروس کرونا در بین مردم، خواستار ارائه خدمات مطلوب، تکریم ارباب رجوع و پیگیری امور مددجویان تا حصول نتیجه شد و از خیرین و نیکوکاران شهرستان خواست که در این شرایط نیز همچون همیشه برای نیازمندان واقعی جامعه، فعالیت‌های ارزشمند مساعدت و دستگیری را ادامه دهند.

کد خبر 41731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد