بهزیستی خراسان شمالی آماده دریافت نذورات محرم است

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از آمادگی این مرکز جهت دریافت کمک‌های مردمی و نذورات محرم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دکتر محمد شجاع بابیان اینکه اداره کل بهزیستی خراسان شمالی آمادگی دریافت کمک‌های مردمی و نذورات محرم را دارد، گفت: باتوجه به شرایط حاد کشور و محدودیت توزیع نذورات، شایسته است شیوه انجام نیات خیرین با تغییراتی همراه باشد تا با این مهم قشرهای آسیب پذیر و محروم جامعه مورد حمایت این افراد قرار گیرند و از طرفی خیرین نیت معنوی خود را اجرایی سازند.

وی افزود: کمک به مراکز بهزیستی و حمایت از ایتام و کودکان بی‌سرپرست و معلولین و سالمندان نیازمند بهترین جایگزین جهت انجام نیات خیرین به حساب می آید.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی ازهموطنان  وخیرین دعوت می نماید تا نذورات خود را در ماه محرم از طریق درگاه‌های الکترونیک اهدا کنند و یا نذورات خشک خود را به مراکز بهزیستی تحویل دهند.

این مسوول باتاکید براینکه نذورات شما را به دست نیازمندان می رسانیم، تصریح کرد: هموطنان  وخیرین عزیز می‌توانند نذورات و کمکهای خود را از طریق شماره کارت مجازی بانک مرکزی ۶۳۶۷۹۵۷۰۱۹۴۶۷۴۲۷ و همچنین شماره شبای مشارکتهای مردمی بهزیستی خراسان شمالی نزد بانک مرکزی Ir500100004179034541932212  پرداخت کنند.

کد خبر 41723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد