پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دکتر محمد شجاع ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت اباعبد الله الحسین(ع) و یاران باوفایش، فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان دلاور و سرافراز به ایران اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ مردادماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است و یکی از روزهای بیاد ماندنی تاریخ معاصر است.

این روز یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف کنند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای از صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.

این عزیزان در اوج عزت به اسارت دشمن بعثی عراق درآمده و با تحمل درد و رنج دوران سنگین اسارت، درجات عالی معنوی را طی کرده و در ادامه آزادی از اسارتگاه‌های مخوف دشمن، در عمران و آبادی کشور و خدمت به هم‌میهنان خود سنگ تمام گذاشته و با تمام کاستی‌ها، در عین حال سنگ صبور این نظام بوده و هستند.

اینجانب بیست و ششم مرداد ماه، سالروز ورود سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی را به همه آزادگان تبریک و تهنیت عرض میکنم و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای این عزیزان دارم .

دکتر محمدشجاع

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی

کد خبر 41722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد