پبام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیز پیامی صادر کرد.

متن پیام دکتر صحاف بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت  غرورآفرین آزادمردان عزیز به میهن اسلامی؛ به عنوان روزی بزرگ و ماندگار بر تارک زرّین تاریخ سرزمین اسلامی و پر از افتخار وحماسه ثبت شده است.
 
آزادگان عزیز با تأسی از مکتب اهل بیت (ع)  و به ویژه     حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان نماد حریت و آزادگی در تاریخ پر شکوه اسلام، بار دیگر منزلت و عظمت اسوه های آزادگی، شرافت، رشادت، اصالت را در پرتو صبر و مجاهدت مثال زدنی، در جهان دربند استکبار جهانی معنا نمودند.

این یادگاران دفاع مقدس، با گام های مطمئن و دل های سرشار از عشق و ایمان به ایزد متعال، برای رسیدن به قلّه های فتح و ظفر ایستادگی کردند؛ پس ما نیز باید صبوری شان را به زیبایی ارج نهیم و حلاوت این رخداد فرخنده را  همواره گرامی بداریم. 

برخود لازم می دانم در این روز بزرگ و به یاد ماندنی، شأن و منزلت همه آزادگان سرافراز و خانواده‌های گرانقدرشان را به عنوان نمادهای خودباوری و استواری که در راه دفاع از وطن و پاسداشت ارزش‌های اسلامی، رنج اسارت را به جان خریدند و همچنین یاد و خاطره همکاران آزاده بهزیستی  را گرامی داشته و سلامتی و توفیق عزیزان را در مسیر بالندگی و عزت آفرینی برای میهن عزیزمان، از درگاه ایزد متعال خواستارم.

کد خبر 41718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد