تبریک مدیر کل بهزیستی  استان به مناسبت روز آزادگان

مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت بیست و ششم مرداد ماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام تبریک بدین شرح است:

بسمه تعالی

۞إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ ۞

سوره فصلت ، آیه 30

بر آنان که گفتند : پروردگار ما الله است و پایداری ورزیدند، فرشتگان فرود می‏ آیند که مترسید و غمگین مباشید،

شما را به بهشتی که وعده داده بودند بشارت است.

سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سر افرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند.

آری بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غروز آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شدو یاد آور ایامی است پر از شور و شادی معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند .آزاد مردانی که طوق از گردن افکندند و پای در زنجیر اسارت تا عرش عزت پرواز کردندو صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت مایه افتخار و مباهات بود.

اینجانب از طرف خانواده بزرگ بهزیستی  این ایام سعید و سالروز این خاطره بزرگ را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران ، ایثارگران ، جانبازان ، خانواده معظم شهداو تمامی آزادگان سرافراز خصوصا همکاران عزیز آزاده این سرو قامتان صبر و استقامت و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سلامت و توفیق همه آزادگان عزیز را تحت عنایات خاص حضرت بقیه ا...الاعظم ارواحنا فدا(عج) در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان خواستارم.

مهدی دیناری

مدیر کل

کد خبر 41714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد