پیام تبریک دکتر حسین نحوی نژاد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

مدیرکل بهزیستی استان گیلان ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه ماه محرم و قبولی عزاداریها با صدور پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان را به میهن اسلامی تبریک گفت:

متن پیام به شرح ذیل می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غروز آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شدو یاد آور ایامی است پر از شور وشادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند.

قفس تنگ اسارت نه تنها کبوتران ایثار و رشادت را از پای نیانداخت، بلکه آنان را آبدیده و سفیران سربلند ایران اسلامی نمود تا صدای آزادگی و آزادیخواهی و مبارزه با ظلم و سرسپردگی را از همان سیاه چال های بعثی به گوش جهانیان برسانند .

خاطره از دست دادن همسنگران و هم رزمانشان در جبهه ها و شنکنجه های تمام نشدنی بعثی های جنایتکار هیچ گاه آرمانشان را تزلزلی نبخشید و غنیمت و فرصتی شد تا امروز شاهد آزادی، امنیت و سربلندی و افتخار ایران اسلامی باشیم.

اینجانب این ایام سعید و سالروز این خاطره بزرگ را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز این سرو قامتان صبر و استقامت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را تحت عنایت خاص حضرت بقیه ا… الاعظم (ارواحنا فداه) و در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد متعال خواستارم

کد خبر 41711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد