هزار معلول در تهران پشت نوبت دریافت ویلچر قرار دارند

معاون امور توانبخشی استان تهران گفت:سال ۹۹، ۲ هزار و ۹۲۹ دستگاه انواع ویلچر بین مددجویان استان تهران توزیع شد و در حال حاضر هزار معلول پشت نوبت دریافت ویلچر قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید احمد خادم، اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۲ هزار و ۹۲۹ دستگاه انواع ویلچر بین مددجویان استان تهران توزیع شد و درصد تحقق حدود ۸۰ درصد نیاز استان بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار نفر پشت نوبت دریافت ویلچر قرار دارند، گفت:در سال ۹۹ انجمن ضایع نخاعی ایران ۲۲ ویلچر به سازمان بهزیستی اهدا کرد که قصد دارد تا پایان سال این تعداد را به ۱۵۰ ویلچر افزایش دهند، بنیاد خیریه ایرانیان و معلولین ایران جمعا ۶۲ ویلچر و ۵۰ دستگاه سی بی آر در طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه به بهزیستی اهدا کرد و ۱۵۰ ویلچر نیز توسط موسسه بهشت امام رضا(ع) توزیع شده است.

خادم همچنین عنوان کرد: با توجه به اینکه وسایل کمک توانبخشی از جمله نیازهای اولیه افراد دارای معلولیت جهت دستیابی به حداکثر سطح بازتوانی، استقلال فردی حرفه‌ای و اجتماعی، تبدیل توانمندی‌های بالفعل و بالابردن سطح مشارکت اجتماعی است، این معاونت امور توانبخشی اقدام به خرید و تامین وسایل مورد نیاز از جمله انواع ویلچر برای ۲ هزار و ۹۲۹ نفر از افراد معلول کرده است.

کد خبر 41703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد