۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
فیروزکوه| اجرای پویش نذر ماسک

پویش نذر ماسک جایگزینی برای آیین نذر اطعام به مردم به خصوص خیرین پیشنهاد شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه با بیان مطلب بالا خاطرنشان کرد: پیشنهاد شده تا از طریق این پویش بتوان ماسک مورد نیاز خانواده های کم درآمد جامعه را تامین کرد. 

علی اصغر عمو زاده افزود: در شرایط فعلی استفاده از ماسک به عنوان یکی از مهم ترین پروتکل های بهداشتی از سوی سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت در سطح کشور مطرح شده و قطعا برخی از خانواده های نیازمند در تامین آن با مشکل اقتصادی مواجهند که لازم است اقدامات نیکوکارانه در این زمینه صورت گیرد.

عموزاده در ادامه اظهار داشت: طرح نذر ماسک در ماه محرم می تواند با مشارکت همگانی مردم بویژه خیرین در تامین این تجهیزات حفاظت فردی برای خانواده های کم درآمد موثر باشد و مشارکت عزداران حسینی در این نذر می تواند بخشی از مشکلات این قشر رفع کند.

 وی تصریح کرد: به یاد داشته باشیم فلسفه عزاداری های هر ساله ماه محرم و صفر، زنده نگه داشتن مکتب امام حسین(ع) و احیای امر به معروف است و امروز با توجه به مواجهه با بیماری همه گیر کرونا، عمل به دستورالعمل های بهداشتی و توصیه به یکدیگر برای رعایت این اصول، بزرگ ترین عمل معروف محسوب می شود.

کد خبر 41701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد