اعلام آمادگی بهزیستی البرز جهت جمع آوری نذورات مردمی طی ماه محرم

پایگاه های بهزیستی استان البرز، آماده جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همچون نذورات، گوشت قربانی و دیگر اهدایی‌های همشهریان خیّر و مؤمن البرزی به صورت بسته های خشک در جهت تأمین معیشت و همچنین بهداشتی، دارو و درمان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز،دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان البرز در این خصوص اظهار داشت: تمامی ادارات شهرستانهای تابعه استان و کلیه مراکز و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی البرز و همچنین مراکز مثبت زندگی آماده دریافت نذورات و کمک های همشهریان عزیز و خیرین گرانقدر میباشند تا به دست نیازمندان واقعی و جامعه هدف بهزیستی برسانند.

دکتر حیدری افزود: همچنین خیرین البرزی می توانند نذورات نقدی خود را به روش های مختلف از جمله پرداخت از طریق شماره کارت مجازی مشارکتهای مردمی بهزیستی استان البرز به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و یا شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ و حساب شبا به شماره IR۳۳۰۱۰۰۰۰۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ پرداخت نمایند.

وی اظهار داشت : کمکهای نقدی مردمی در صورتی که نیت عام داشته باشد در بخش معیشت، مسکن، جهیزیه و ازدواج، هزینه های تحصیلی، درمانی وغیره جهت خانواده های کم بضاعت، ایتام، افراد دارای معلولیت ، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب پذیر هزینه خواهد شد.

دکتر حیدری در پایان گفت: انجام این مهم توسط سازمان بهزیستی با هدف هدایت آحاد جامعه به خیر جمعی و تشویق مردم به مشارکت عمومی در راستای مسئولیت اجتماعی در استان راه اندازی شده است و این ایام فرصتی مناسب برای همراهی هر چه بیشتر مردم و خیرین با افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی است از این رو خیرین محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تماس ۳۲۵۴۹۰۶۶ واحد مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان البرز تماس حاصل نمایند.

کد خبر 41686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد