مدیرکل اداره بهزیستی استان سمنان با ارسال پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت

پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان سمنان به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی سمنان ، ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان  با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام عزای حسینی را  به جامعه هدف و همکاران بهزیستی و مردم شهید پرور استان سمنان تسلیت گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

فرا رسیدن محّـرم یادآور بزرگ ترین حماسه عدالت خواهی، ظلم ستیزی و مقاومت در تاریخ بشریت است. حماسه ای که با آزادی خواهی سالار و سرور شهیدان امام حسین علیه السلام پیوند خورد است.

واقعه غم انگیز تاسوعا و عاشورا صحنه بی بدیلِ رویارویی حق علیه باطل بود. حق و حقیقتی که با ندای "هل من ناصر ینصرنی" و به یاد اباعبدالله حسین (ع) و یاران با وفایش برای همیشه دشت نینوا را معطر می سازد.

اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام شهادت فرزند پیامبر(ص) را به حضور کلیه همکاران  ، جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان و مردم شریف و ولایتمدار استان سمنان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و امیدوارم عزاداری های رهروان راستین آن حضرت مورد قبول درگاه ایزد منان قرار گیرد.

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 41683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نادر قهرمانی ارشد سمنان IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    باسلام خدمت جناب ایزدپور عزیز و زحمتکش بنده از سال ۸۳ معلول بینایی هستم جناب ایزد پور اگه دروغ نگویم سالها میلاشد که بنده نه سبد کالایی گرفتم نه کمک موردی با اینکه همسرم الان سرطان سینه دارد و دارای یک دختر کوچک میباشم خواهشمندم به بنده کمک کنید تا شرمنده خانواده ام نشوم داروهای شیمی درمانی خیلی گرون میباشد تورو خدا یاریم کنیدباتشکر فراون بابت محبت های شما

    پاسخ سایت: با سلام جمع آوری معتادین در سطح شهر با نیروی انتظانی است در صورت مشکل با 110 و یا با خط 123(اورژانس) اجتماعی بهزیستی تماس بگیرید

خدمات الکترونیک پرکاربرد