بهزیستی آماده دریافت نذورات مردمی در تاسوعا و عاشورا

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی ضمن اعلام آمادگی بهزیستی جهت جذب نذورات، هدایای نقدی و غیر نقدی خیرین در ایام محرم و صفر گفت: نیکوکارانی که قصد یاری بهزیستی و اهدای نذری در ماه محرم به مراکز معلولین و خانواده های نیازمند را دارند با توجه به شیوع ویروس کرونا و به دلیل حفظ سلامتی مددجویان نیات خود را به صورت اقلام خشک و یا نقدی اهدا کرده و از توزیع غذای گرم خودداری نمایند.

دکتر صحاف تصریح کرد: همه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و توزیع بین نیازمندان در سریع ترین زمان ممکن هستند.
وی با اشاره به فضای معنوی این ایام و تاسی از سیره حضرت امام حسین(ع) افزود: ماه محرم برکات زیادی برای مددجویان تحت پوشش دارد و مردم نوع دوست استان همواره در صدد می باشند که در حد مقدور نذورات و کمک های عزاداران حسینی به دست اقشار محروم هم برسد.  
وی یادآور شد: اگر خیرین تمایل داشته باشند می توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی به عنوان حامی کودک، حمایت و کمک مالی ماهانه کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی را از نظر تحصیلی و معیشتی به عهده بگیرند.

معاون اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی استان  نیز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش با  اشاره به  در پیش بودن ایام تاسوعا وعاشورا، شرایط کرونایی استان و محدودیت توزیع نذورات و گستردن سفره های اطعام حسینی ، کمک به مراکز بهزیستی و حمایت از ایتام و کودکان بی سرپرست و معلولین و سالمندان را بهترین جایگزین جهت انجام نیات خیرین برشمرد و افزود : خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۴۱۵۴۰۳۴۵۴۱۵۵۶۰۷۷ نزد بانک مرکزی بنام هدایای خاص(مشارکت های مردمی بهزیستی استان) و یا به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۳۴۲۱۱۴ واریز کنند تا میان اقشار تحت پوشش توزیع شود.
مهندس ایمان زاده افزود :در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی کلیه مراکز نگهداری بهزیستی در سطح استان آماده دریافت نذورات مردمی هستند.

کد خبر 41678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد