تقدیر از ۶ نفر از کارکنان فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی آذربایجان غربی

به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر از دو نفر از مدیران قانونگرا به عنوان الگو و حافظان بیت المال و همچنین از ۴ نفر از همکاران فعال در زمینه امر به معروف و نهی از منکر توسط مدیر کل بهزیستی استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان بااشاره به نام گذاری هفته اول محرم به هفته امر به معروف و نهی ازمنکر بر اهمیت و نقش فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: علاوه بر نص صریح کتاب آسمانی در منابع معتبر اسلامی نیز درباره اهمیت این دو وظیفه بزرگ اجتماعی وارد شده است.

وی اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اداری از اهمیت و جایگاه بالایی برخورداراست و نقش بی‌بدیلی در سلامت ادارات دارد ولی تمام افرادی که امر و نهی می‏ شوند، روحیه و ویژگی ‏های یک‏سانی ندارند بنابراین شایسته است‏ با آن‏ها برخوردی متناسب با ویژگی‏های روحی-روانی خودشان انجام گیرد تا نتیجه مطلوب، زودتر حاصل شود. 

فریور گفت: عدم آشنایی از معروفات و منکرات یک معضل در جامعه امروزی است ادارت نیز به عنوان یک جامعه کوچک محسوب می شود و اگر در ادارت امر به معروف و نهی از منکر باشد کارهای دیگر هم به درستی انجام می‌شود. 

گفتنی است در پایان از تلاش های آمران به معروف و ناهیان از منکر این اداره کل با اهدای لوحی از سوی مدیرکل تقدیر شد.

تقدیر از ۶ نفر از کارکنان فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی آذربایجان غربی

کد خبر 41672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد