برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در تمامی مراکز بهزیستی 

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از برگزاری مراسم زیارت عاشورا و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در اداره کل بهزیستی و مراکز تحت نظارت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحد با اعلام این خبر گفت: این رویداد فرهنگی و مذهبی به صورت همزمان در مراکز تحت پوشش بهزیستی برگزار می شود و همه ادارات بهزیستی  شهرستان ها و مراکز تحت نظارت با سیاهپوش کردن محیط کاری به استقبال ماه محرم رفتند.
وی افزود: امسال نیز مانند سال های گذشته کارکنان بهزیستی و مراکز تحت پوشش با شور و اشتیاق با برگزاری مراسم زیارت عاشورا، پخش نوحه، نصب پرچم و ریسه های مشکی و نصب کتیبه اقدام به سیاه پوش کردن فضا و محیط کاری خود کرده اند.
موحد خاطر نشان کرد: سوگواره های مذهبی برای فرزندان و مددجویان بهزیستی و همچنین آیین های عزاداری سرور و سالار شهیدان نیز با محدودیت های کرونایی و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان مراسم عزاداری حسینی در تمامی مراکز شبانه روزی بهزیستی استان و با هدف آشنایی جامعه هدف با فرهنگ اسلامی  و فرهنگ غنی ایثار و شهادت و با برنامه های مختلفی متناسب با هر مرکز بر پا می شود.

کد خبر 41664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد