طالقان | اهداء یک قطعه زمین در بافت شهری توسط خیّر نیک اندیش طالقانی

در اقدامی خدا پسندانه در شهرستان طالقان خانواده خیّر نیک اندیش «میرسعید قاضی» زمینی به مساحت ۲۷۰ متر در بافت شهری شهرک طالقان خریداری کرده و به مؤسسه خیریه و نیکوکاری رعد طالقان اهداء کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان دوم مؤسسه خیریه رعد شهرستان طالقان ، با حضور فرماندار ، رئیس بهزیستی، خیرین و هیات امنای رعد طالقان و جمعی از مسئولین شهرستان در زمین اهدایی خانواده محترم میرسعیدقاضی برگزار شد .

در این مراسم از خانواده میرسعید قاضی تقدیر و تشکر گردید و قرار شد که ساختمان دوم موسسه در این زمین بنا گردد.
رئیس بهزیستی طالقان در مراسم  کلنگ زنی  ساختمان دوم موسسه اشاره کرد موسسه رعد طالقان با تمام پتانسیل خود مشغول ارائه خدمت به جامعه هدف این شهرستان است و اهداء این زمین ثابت کرده که تا کنون موسسه وظیفه خود را به نحو مطلوبی انجام داده است.
غلامی افزود: مرحوم میرسعید قاضی زمینی را وقف موسسه خیریه و نیکوکاری رعد طالقان کرده و قرار است یک ساختمان در چهار یاپنج طبقه برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف در آن ساخته شود.
وی ادامه داد: مالکیت این ساختمان و زمین، به نام مؤسسه‌ی رعد طالقان ثبت می‌شود و بخشی از هزینه‌ی ساخت توسط خانواده میرسعید قاضی و هیأت امنای مؤسسه و خیرین تأمین می گردد که همینجا از خانواده مرحوم میرسعید قاضی که در این کار خداپسندانه سهیم شده‌اند تشکر می‌کنیم و امیدواریم ساختمان این مجموعه در آینده‌ی نزدیک به بهره برداری برسد.

کد خبر 41649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد