فردیس | تشکیل جلسه آموزشی با مضمون خرید امن

روز چهارشنبه مورخ بیستم مردادماه و در راستای ارتقاء سواد رسانه ای افراد جامعه و کاهش آسیبهای فضای مجازی که خطر و آسیب مهمی برای خانواده ها محسوب می شود، اداره بهزیستی فردیس با همکاری پلیس فتا ، اقدام به برگزاری دوره آموزشی یک روزه با مضمون آسیبها ی فضای مجازی ،خرید امن ومسائل امنیتی ویژه کارکنان بهزیستی نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، «احمد محمدزاده» رئیس بهزیستی شهرستان فردیس ضمن قدردانی از پلیس فتا در خصوص فراهم آوردن مقدمات برگزاری این دوره عنوان داشت: آسیب های اجتماعی جدیدی به دنبال استفاده از فضاهای مجازی در جامعه ی امروز ما بروزکرده است که میزان سواد رسانه ای کاربران، در کاهش و یا افزایش آن تاثیر دارد.

با توجه به گستردگی  استفاده روزافزون مردم ازاین رسانه تعاملی، و ازسویی افزایش آسیب های اجتماعی نوپدید فضای مجازی،  سواد رسانه ای می تواند نقش مؤثری درکاهش این نوع آسیبها داشته باشد.
گفتنی است: این دوره یکروزه توسط جناب آقای اکبری،کارشناس آموزش از پلیس فتا در خصوص مسائل امنیتی ،سرقت ها توسط فضای مجازی و دیگر مسائل مربوطه به کارکنان بهزیستی فردیس آموزش داده شد.

کد خبر 41648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد