بازدید مدیرکل بهزیستی گیلان از مراکز مثبت زندگی در رشت

صبح روز بیست و سوم مرداد ماه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق حاجیخانی کارشناس مثبت زندگی از مراکز مثبت زندگی شهرستان رشت بازدید و نحوه خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش را بررسی و ارزیابی کرد.

دکتر حسین نحوی نژاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم از بخش های مختلف مراکز بازدید و با مدیران و مددکاران این مراکز به گفتگو پرداخت و چالش ها، مشکلات و نحوه ارائه خدمات دراین مراکز را مورد بررسی قرار داد.

 مدیرکل بهزیستی گیلان  بیان داشت : بهزیستی به عنوان سازمانی که متولی سلامت اجتماعی است و هدف از تاسیس این مراکز تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت و گروه‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی می باشد،

وی افزود : سازمان بهزیستی با صدور مجوز مراکز مثبت زندگی پیگیری ۲۲ مورد از فعالیت هایی که درخصوص ارائه خدمت به جامعه هدف می‌باشد را به این مراکز واگذار کرده است که بازدید از محل سکونت توانخواهان و مددجویان و با حفظ رعایت پروتکل های بهداشتی و تنظیم گزارش مددکاری از اولویت برنامه‌های کاری مراکز مثبت زندگی است.

وی خاطرنشان کرد: حفظ کرامت انسانی مددجویان و تلاش مضاعف بر توانمندسازی آنان در جهت خروج ۱۰ درصدی مددجویان تحت پوشش از چرخه حمایت سازمان یکی از وظایف مهم مراکز و مددکاران می‌باشد.

کد خبر 41644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد