کمیته توسعه دولت الکترونیک تشکیل جلسه داد

جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک با حضور «مجید باقری» معاون پشتیبانی ، «یکتاخواه» مسئول اداره فناوری و《حسین امیری》 مسئول روابط عمومی و همچنین مدعوین برون سازمانی و سایر اعضاء کمیته در محل دفتر معاون پشتیبانی بهزیستی استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ،در این جلسه مدعوین برون سازمانی ضمن معرفی سوابق و رزومه فعالیت ها و نرم افزارهای و اپلیکیشن های تولیدی خود و سایر امکانات و داشبوردهای موجود در بستر اوراکل اپلیکیشن اکسپرس پرداختند.


از جمله این سوابق کاری میتوان تولید زیرساخت و انتقال دانش و آموزش و ارائه مشاوره به مشتریان در زمینه نرم افزاری تولیدی شرکت و داشبوردهایی برای موضوع سیستم ارسال مراسلات، مدیریت جلسات و ارتباطات مردمی و میز خدمت و ارزشیابی کارکنان و ... اشاره کرد.


در ادامه این نشست مهندس باقری با معرفی سازمان بهزیستی و اهداف و فعالیت های آن و همچنین در خصوص مبحث توسعه دولت الکترونیک و  واگذاری بسیاری از خدمات سازمان به بخش خصوصی از جمله افتتاح مراکز مثبت زندگی جهت ارائه خدمات به جامعه هدف به صورت الکترونیکی مطالبی را عنوان نمود.

 وی همچنین با اشاره به نیاز این اداره جهت فراهم سازی بستر مناسب برای ارتباط بیشتر فی مابین کارشناسان بهزیستی به عنوان مرجع نظارتی بخش غیر دولتی ، انجام بازدیدهای میدانی و کاهش مراجعات حضوری کارکنان بهزیستی در مراکز جهت نظارت  و ثبت اطلاعات دقیق این  بازدیدها و ارائه گزارش به صورت الکترونیکی و همچنین کاهش مراجعات مددجویان به ادارات بهزیستی را از اولویت های نیازهای این سازمان عنوان کرد. 


از جمله مصوبات این جلسه میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
۱- برگزاری جلسه توسط اداره فناوری با حوزه های متولّی در زمینه فعالیتهای دارای اولویت از جمله موضوعات مدیریت جلسات، ساماندهی میز خدمت(حضوری، الکترونیک و ترکیبی)، مدیریت سیستم بازدیدها،ارزشیابی کارکنان و ارائه جزئیات و  نیازمندی های سازمانی و ارائه گزارش به مدیریت 


۲- واگذاری اختیار در زمینه  درج  کلیه اخبار و  اطلاع رسانی در تمامی سایت های معتبر وسایر  کانالهای مجازی با مدیریت واحد روابط عمومی

کد خبر 41643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد