پاکدشت| وضعیت کرونا در مراکز زیر پوشش بهزیستی در کنترل است

رئیس بهزیستی پاکدشت گفت: وضعیت کرونا در مراکز شبانه روزی، توانبخشی و خدماتی بهزیستی مناسب و در کنترل است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر اظهار داشت: تمام مراکز زیر پوشش بهزیستی دارای بخش‌های قرنطینه است و سخت ترین پروتکل‌های بهداشتی نیز اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مشکل حادی در زمینه شیوع کرونا در این مراکز وجود نداشته است، تصریح کرد: ورود و خروج افراد در مراکز بسیار محدود شده و هر فردی هم که به تازگی  در مرکز پذیرش می‌شود باید ۱۴ روز در بخش قرنطینه بماند.

برزگر با تاکید بر اینکه مراکز نگهداری معلولان از حساسیت بیشتری برخوردار است، گفت: مرخصی‌ها را به حداقل رساندیم و در صورت مشاهده هر گونه علامت تنفسی و مشکوک به کرونا، اقدامات اورژانسی را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه در ماه محرم قرار داریم و شاهد افزایش نذورات مردمی هستیم، این مراکز  فقط اقلام خشک را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی دریافت می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه تمام مراکز نگهداری معلولان، مراکز خدماتی و توانبخشی ما دارای کادر مراقبتی، پزشکی و درمان هستند، اظهار داشت: این پرسنل نیز از ابتدای شیوع کرونا همگام با مدافعین سلامت سنگر را حفظ کرده و در حال خدمات رسانی هستند.

برزگر با بیان اینکه در زمینه تامین تجهیزات بهداشتی و حفاظت فردی برای افراد تحت پوشش و مراکز با مشکل کمبود مواجه نیستیم، تاکید کرد: با این حال مردم می‌توانند نذورات خود را در قالب اقلام بهداشتی و کمک‌های نقدی اهدا کنند.

کد خبر 41637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد