ملارد|  آغاز طرح ملی مشارکت اجتماعی نوجوانان در شهرستان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از انجام طرح ملی مشارکت اجتماعی نوجوانان در شهرستان ملارد خبر داد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در تیر ماه سال جاری طرح مانا با هماهنگی های صورت گرفته از سوی معاونت امور توسعه و پیشگیری بهزیستی شهرستان ملارد و مرکز مثبت زندگی تحت نظارت این اداره آغاز شده است.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اهمیت انجام امور مربوط به پیشگیری پیش از درمان گفت: پس از آغاز بکار مراکز مرتبط با این طرح در شهرستان، دوره های آموزشی با تدریس متخصصین و کارشناسان در جهت آگاهسازی و اطلاع رسانی به نوجوانان در محلات در حال برگزاری است.  

داود خادم افزود: با توجه به مشکلات مربوط به شیوع بیماری کرونا و اهمیت  رعایت پروتکل های بهداشتی تمامی این دوره ها بصورت مجازی و آنلاین اجرا میشود.  

مسئول پیشگیری بهزیستی ملارد نیز با بیان عناوین این دوره ها مانند افزایش میزان مشارکت، سطوح مشارکت ظاهری و ... گفت: موارد بسیاری در این جلسات تاکنون مطرح گردیده که از جمله آن میتوان به نحوه نقشه کشی اجتماعی، ویژگی هایی که یک گروه میبایست داشته باشد، محدودیت و موانع مشارک و آسیبهای اجتماعی اشاره کرد.  

اعظم عینی در پایان ضمن تاکید بر اصلی ترین هدف در طرح مانا که همانا ارتقا سطح توانمندی های نوجوانان در زمینه شیوه های همیاری اجتماعی برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و ایجاد و توسعه ظرفیت های مشارکت نوجوانان در موسسات و مراکز غیردولتی است گفت: در پیشبرد اهداف این طرح از مراکز مثبت زندگی استفاده نموده ایم و این مراکز نیز با تکیه بر کارشناسان، متخصصین و ظرفیت های موجود در حال اجرای این طرح میباشند.

کد خبر 41631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد