پاکدشت| حضور سفیران تربیت در مراکز اقامتی تحت نظارت بهزیستی 

با توجه به اینکه بخش اعظمی از علل گرایش افراد به اعتیاد، خلاء های روحی و روانی است از این رو برای پیشگیری یادرمان اعتیاد نیز باید از این منظر ورود پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر در این رابطه گفت: مددجویان مراکز اقامتی تحت نظارت بهزیستی که تحت مداوا بابت سوءمصرف مواد می باشند، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم در این مرکز اقدام به برگزاری مراسم عزاداری کردند

برزگر افزود: حضور روحانیون در مراکز اقامتی تحت نظارت بهزیستی پاکدشت با رعایت پروتکل های بهداشتی  با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، ایام محرم با در نظر گرفتن برنامه‌های سخنرانی و نوحه سرایی می کوشند تا ضمن پاسداشت ایام سوگواری محرم به بیان واقعه عاشورا و ابعاد مختلف قیام امام حسین(ع) بپردازند.

وی بیان داشت: حضور روحانیون در تمام سال نقش سازنده ای در این مراکزداشته و توانسته است با اجرای برنامه های دینی و مذهبی و مشاوره کمک شایانی به فرآیند درمان و بازگشت به زندگی آسیب دیدگان اجتماعی داشته باشد.  

برزگر اظهار داشت: ضمن حضور یک روحانی در این مراکز، اقامه نماز جماعت، برپایی کلاس های قرآن، مشاوره و انجام سایر فعالیّت های دینی فرهنگی و مذهبی نیز انجام می شود.

کد خبر 41628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد