بازدید فرماندار اردبیل از پروژه ها و فعالیت های بهزیستی

فرماندار اردبیل گفت:: برای سایت اورژانس اجتماعی شهرستان اردبیل که پنج هزار متر مربع زیربنا دارد، بالغ بر هفت میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردبیل، مسعود امامی یگانه در بازدید از پروژه‌های بهزیستی شهرستان اردبیل اظهار داشت: برای سایت اورژانس اجتماعی شهرستان اردبیل که پنج هزار متر مربع زیربنا دارد بالغ بر هفت میلیارد تومان هزینه شده است.

مسعود امامی یگانه در بازدید از ساختمان جدید موسسه خیریه شکوفه‌های اردبیل ضمن قدردانی از زحمات خیرین شهرستان در احداث ساختمان جدید این موسسه از راه اندازی کارگاه تولیدی لباس کادر درمانی توسط این موسسه و کمک به کادر درمانی بویژه در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود: زیربنای این واحد دو هزار و ۸۵۰متر مربع بوده که بالغ بر پنج میلیارد تومان برای این مجموعه هزینه شده است.

فرماندار اردبیل گفت: موسسه خیریه شکوفه‌ها در نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست  فعال است که اقدامات حمایتی این موسسه خیریه قابل قدردانی است.

فرماندار اردبیل همچنین از یک کارگاه تولیدی نیز در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل که حدود ۵۰ نفر از معلولین را بکارگیری نموده است بازدید کرد.

کد خبر 41625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد