پیام مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران با صدور پیامی،روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را به گردانندگان موسسات تحت نظارت ، خیران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پیشرفت و توسعه همه جانبه کشورها مستلزم بهره گیری از استعداد ، توان و حضور فعالانه و مطالبه گری مردم و مشارکت آنها در ارتقا و تکامل بیشتر جامعه است و حضور مستمر و اثرگذار تشکل های برخواسته از بطن مردم در تمامی عرصه های اجتماعی و فرهنگی جامعه، یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه پایدار محسوب می‌شود و این امر اهمیت سرمایه‌های‌ اجتماعی و مشارکت‌های مردمی را دو چندان می‌کند.

گرامیداشت روز تشکل‌های مردم نهاد فرصتی است برای پاسداشت و قدرشناسی از نقش آفرینی تشکل ها و فعالین اجتماعی که با درکی صحیح و شوری نشأت گرفته از شعور اجتماعی با اثرگذاری فراوان در جهت کاهش آلام و کنترل و پیشگیری از معضلات اجتماعی تلاش می کنند.

در مقطع زمانی کنونی که شرایط اقتصادی جامعه تحت تاثیر همه گیری ویروس کووید ۱۹ و بیماری کرونا  قرار گرفته ، اهمیت حضور و عملکرد تشکل های اجتماعی بویژه نقش تاثیرگذار و پررنگ خیرین عزیز و نیک‌اندیش در کنار سازمان بهزیستی و حمایت از جامعه ی هدف این سازمان بیش از پیش نمایان گردیده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی را گرامی داشته و همراهی همه ی فعالان در سمن ها  و موسسات خیریه کمک رسان به جامعه ی هدف بهزیستی که با اندیشه نیک و قلبی پرمهر یاریگر هم نوعان خود و جامعه ی هدف بهزیستی مازندران هستند را ارج می نهم . بهروزی و سعادت این عزیزان را از خداوند سبحان مسالت دارم.  

دکترفرزاد گوهردهی 

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 41620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد