پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی

دکتر ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر در پیامی روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: 
                                                         بسمه تعالی

در راستای بزرگداشت فعالیت‏‌های داوطلبانه و انسان‏ دوستانه‌ی تشکل‏‌ها و سازمان‌‏های مردم نهاد، 22 مرداد ماه به نام روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی نام‌گذاری شده است.  
توجه به توسعه همه‌جانبه و برخورداری از جامعه‌ای گرم و اخلاقی نیازمند توجه به ارزش‌های اخلاقی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی است که این امر اهمیت سرمایه‌های‌ اجتماعی و مشارکت‌های مردمی را دو چندان می‌کند.
در این میان، نقش سازمان های مردم نهاد و تشکل های اجتماعی به عنوان شرکای اجتماعی بهزیستی نقش بی بدیل در عرصه خدمت گذاری و ارائه خدمات اجتماعی مختلف بهزیستی در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی به همراه داشته است.
بهزیستی استان در پنجمین دهه خدمت خود، علاوه بر جذب کمک‌های فردی به جلب مشارکتِ سازمان‌ها و شخصیت‌های حقوقی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی آنها پرداخته و تلاش می‌کند با متمرکز کردن کمک‌های حقیقی و حقوقی و جهت‌دهی به آن، نقش موثری بر اثربخشی بهینه حمایت‌ها ایفا کند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، بر حسب وظیفه، همراهی همیاران نیک‌اندیش و تمامی تشکل‌های همراه بهزیستی را ارج می نهم و برای وجود سبز و پرمهر این عزیزان، بهترین‌ها را آرزومندم.

امید است از طریق تعامل سازنده میان بهزیستی و تشکل‌های مردمی، بتوان راه خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی را بیش از پیش هموار کرد و موجب افزایش نشاط اجتماعی خانواده بزرگ بهزیستی استان شد.
                                                                               دکتر ولی اله نصر
                                                                      مدیر کل بهزیستی استان اصفهان
 

کد خبر 41612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد