کمک نزدیک به دو میلیارد ریالی خیرین زنجانی به بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از جمع آوری بیش از ۶۲۰ میلیون تومان نذورات خیرین در دهه ی  ولایت به جامعه هدف خبر داد و گفت: در روز عید سعید قربان یک هزار ۵۹۷ کیلوگرم گوشت به ارزش بیش از ۱۷۰میلیون تومان توسط پایگاههای بهزیستی جمع آوری و بین مددجویان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی افزود : به مناسبت دهه ولایت و امامت و همزمان با عید غدیرنیز بسته های معیشتی و کمک های نقدی به ارزش بیش از۴۵۵  میلیون تومان جمع آوری و در بین  ۲ هزار و۱۷۹ خانوار توزیع شده است.
وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد  تومان توسط خیرین و نیکوکاران جمع آوری و جهت تامین اقلام معیشتی، بهداشتی، لوازم توانبخشی، کمک هزینه ازدواج، سرمایه کار و ودیعه مسکن در اختیار افراد تحت پوشش قرار گرفته است.
محمدی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و اهدای نذورات خیرین به مراکز و مددجویان بهزیستی خاطرنشان کرد: جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مددجویان بهزیستی (به ویژه سالمندان، بیماران روانی مزمن، مراکز توانبخشی و مراقبتی معلولان) همشهریان  و خیرین نیکوکار کمک و نذورات خود را به صورت نقدی و یا جیره خشک به مراکز و  ادارات بهزیستی شهرستانها اهدا  نمایند.

مدیر کل بهزیستی افزود: نیکوکاران پایتخت شور و شعور حسینی می توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل نذورات، اقلام یا جیره‌های خشک غذایی که در ماه محرم و صفر در نظر داشتند را به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها ارائه نمایند یا کمک های نقدی خود را به حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ نزد بانک مرکزی مشارکت های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ واریز کنند تا در اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

کد خبر 41537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد