پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی در طی پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یارانش را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دکتر محمدشجاع در پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یارانش را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویاران باوفای ایشان را به همه حق طلبان و آزادگان جهان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (س) تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

قیام حضرت امام حسین(ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه و ایستادگی در مقابل ظلم واستبداد درس بزرگی بود که در تاریخ ماندگار شد و امروزه همه آزادی خواهان جهان با تاسی از آن امام بزرگ و یاران باوفایش وقایع عاشورا را زنده نگه می دارند تا این الگوی درست و شناخت حق از باطل برای آیندگان پایدار بماند. کما اینکه انقلاب اسلامی  ایران به رهبری امام (ره)  برگرفته از مکتب عاشورا توانست نظام استبداد را برهم چیند و به مظلومان و مستضعفین جهان امید دهد تا بتوانند در برابر زورگویان بایستند وندای حق طلبی سر دهند.

اینجانب نیز فرارسیدن ماه محرم الحرام را به همه سوگواران معزای آن حضرت و عاشقان سیدالشهداء(ع) به ویژه همکاران عزیز تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. به امید آنکه عزاداری رهروان راستین آن حضرت مورد قبول درگاه ایزد منان واقع گردد.

دکتر شجاع

مدیرعامل بهزیستی خراسان شمالی 

کد خبر 41491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد