هدیه دفتر رهبر انقلاب به چهارقلوهای رباط کریمی

مدیر بهزیستی رباط کریم از دریافت هدیه چهارقلوهای رباط کریم از دفتر رهبر انقلاب خبر داد و گفت: اداره بهزیستی رباط کریم شیرخشک و پوشک این ۴ نوزاد را به صورت ماهیانه حمایت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از مهر، «بهادر مهکی» مدیر بهزیستی رباط کریم از دریافت هدیه چهارقلوهای رباط کریم از دفتر رهبر انقلاب خبر داد و اظهار داشت: «دلوین»، «ویانا»، «دینا» و «مائده» نام ۴ قلوهای رباط کریمی است که از دفتر رهبر انقلاب هدیه گرفتند.

مهکی با بیان اینکه دفتر مقام معظم رهبری برای چهار قلوی دختر رباط کریمی ۶ عدد سکه هدیه فرستاده است، گفت: پس از ارسال گزارش تسهیل‌گر اداره بهزیستی به دفتر مقام معظم رهبری، ۶ عدد سکه تمام بهار آزادی به همراه یک جلد قرآن کریم و یک عدد چادر نماز از سوی آن دفتر به این خانواده تحویل شد.

مدیر بهزیستی رباط کریم، عنوان کرد: همچنین در این هدایا، مقداری شیر خشک و پوشک نیز وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه خیرین دیار کریمان هم کمک‌های ارزشمندی به این خانواده داشته‌اند، یادآور شد: خیرین شهرستان رباط کریم، مبلغ ۳۵ میلیون ریال وجه نقد، مقداری شیر خشک و پوشک ارسال کردند که با هماهنگی به رابط بهزیستی و این خانواده اهداء شد و همچنین مقرر گردید تا اداره بهزیستی شیرخشک و پوشک این ۴ نوزاد را به صورت ماهیانه تقبل کند.

کد خبر 41464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =