یکی از ارکان اصلی در یک مجموعه رعایت سلسه مراتب اداری است

شورای اداری اداره کل بهزیستی استان سمنان به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان شورای اداری بهزیستی استان برگزار شد.

این جلسه به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل و به دبیری مجتبی گلینی رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و با حضور معاونین و روسای ستادی و از طریق ویدئو کنفرانس روسای شهرستان های تابعه در محل سالن شهید فیاض بخش اداره کل برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و به ویژه شهید صارمی و گرامی داشت روز خبرنگاران، این روز را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک و ایشان را چراغ راه جامعه و ارتقاء دهند آگاهی در بین افراد یک کشور برشمردند.

ایشان در ادامه ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین آقای ریسی ریاست محترم جمهور و آرزوی توفیق و موفقیت برای ایشان و دولت جدید از زحمات و خدمات آقای دکتر روحانی پرچم دار دولت تدبیر و امید تقدیر و ابراز داشتند : در سخنان ریاست محترم جمهور در مجلس چند نکته کلیدی شامل شایسته سالاری، عدالت محوری، وفاق ملی و توجه ویژه به محرومین و معلولین بیان شد که امیدواریم در سایه همدلی و همراهی شاهد تحقق این اهداف و ارتقاء سطح زندگی آحاد جامعه و جامعه هدف باشیم.

ایزدپور در ادامه اشاره ی به انتصاب نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان سمنان داشتند و ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدت های ۴۲ ساله آیت الله شاهچراغی و خدمات ۲۰ ساله ایشان بعنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان سمنان، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مطیعی را بعنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان سمنان تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ادامه سخنان خود به دستور کار جلسه پرداخته و اظهار داشتند : باید به قید فوریت نسبت به جمع بندی مسائل و مشکلات مطرح شده پیرامون ارائه خدمات در مراکز مثبت زندگی اقدام و انعکاس این مسائل به ستاد سازمان بهزیستی تا بتوان گام های موثر در تحقق اهداف و برطرف شدن مشکلات در امر خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف برداشت.

ایشان ضمن اشاره به برخی از مسائل مطرح شده، مرجع تصمیم گیری آن را ستاد سازمان بهزیستی بیان و خواستار درج مباحث مطرح شده در صورتجلسه شورای اداری و پیگیری موضوعات در جلسات آتی شدند و در ادامه با تاکید بر نظارت مستمر بر ارائه خدمات در مراکز مثبت زندگی از سوی تیم نظارت ابراز داشتند : یکی از مباحث و موضوعات حائز اهمیت در سیستم اداری رعایت نکارت حراستی است و این موضوع باید از سوری معاونین، روسای ستادی و شهرستانی بصورت مستمر به کارکنان تاکید گردد و لازم است در راستای ارتقاء سطح دانش کارشناسان جلساتی مستمر با موضوعات حراستی برگزار شود.

ایزدپور رعایت و توجه به سلسله مراتب اداری را نیز از ارکان مهم در یک سیستم اداری بیان و افزودند : انتظار می رود مسئولین ستادی کلیه مکاتبات و ارتباطات با ستاد کشور را تحت نظارت داشته باشند و این امور از طریق ایشان انجام شود که حسن انجام این کار برعهده ایشان است.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان سخنان خود اشاره ی به انجام واکسیناسیون جامعه هدف داشته و دستوراتی را در خصوص نظارت بر حسن انجام این کار و معرفی تمام واجدین شرایط به دانشگاه علوم پزشکی استان داشتند.

در ادامه پیرامون دستورکار جلسه مباحثی مطرح و معاونین پیشگیری و اجتماعی گزارشی از اقدامات اجرای خود در مراکز مثبت زندگی داشتند و در پایان نیز از فعالین برگزار کننده در بزرگداشت هفته بهزیستی با اهداه لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.

کد خبر 41455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد