شهر تهران برترین روابط عمومی بهزیستی استان شد

برترین روابط عمومی های بهزیستی استان تهران در بازتاب برنامه های هفته بهزیستی سال ۱۴۰۰ انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران با بیان مطلب بالا، خاطرنشان کرد: امسال چهل و یکمین سالگرد تشکیل سازمان بهزیستی را برگزار کردیم و این در حالی بود که اهتمام ویژه ای در بین همکاران حوزه روابط عمومی در سطح استان دیده می شد.

محمود ابراهیمی با اشاره به انتخاب روابط عمومی های پرکار در یکسال اخیر، اظهار داشت: این انتخاب ها سبب افزایش انگیزه و کارایی در ادارات بهزیستی استان تهران شده است و قطعاً این روند درست ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در هفته بهزیستی برنامه های مختلفی چون آئین واگذاری دوهزار و ۷۵ واحد مسکونی و یکهزار دستگاه اکسیژن ساز، نشست های خبری، تورهای رسانه ای، بهره برداری از مراکز غیردولتی و ده ها برنامه دیگر به مرحله اجرا درآمدند.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران ادامه داد: قریب دویست محتوای رسانه ای در سطح استان در هفته بهزیستی تولید شده که در بیش از یکصد نوبت در رسانه های مختلف جمعی کشور نیز منتشر شده اند.
 
ابراهیمی در ادامه گفت: در بحث تولید خبر و محتوا سه شهرستان تهران، قدس و پاکدشت عناوین برتر این هفته را در بین ادارات استان تهران از آن خود کردند.

وی افزود: ری، پردیس، فیروزکوه و شهریار شهرستان هایی هستند که رده های بعدی این جدول را نیز به خود اختصاص داده اند.

این مسئول در پایان با اشاره به کمبود نیروی انسانی متخصص حوزه روابط عمومی در بدنه ادارات بهزیستی، اذعان داشت: بسیاری از همکاران بنده علاوه بر فعالیت در حوزه روابط عمومی در دیگر حوزه های بهزیستی و بعضاً موارد تخصصی به جامعه هدف ارائه خدمات می کنند که بنده با تشکر از همه فعالان این حوزه خاطرنشان می کنم عدم تمرکز کافی این افراد بر موضوع روابط عمومی می تواند نقطه ای نگران کننده باشد که باید برای این قضیه چاره ای اندیشید و علاج دائمی آن، فعالیت صرف کارکنان روابط‌ عمومی در این حوزه است.

کد خبر 41442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد