خبرنگاران مجاهدان جبهه ی آگاهی بخشی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار و بزرگداشت مقام خبرنگاران پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

   باسمه تعالی 
افق وسیع بینش و عمق دید، عطیه ای است که باری تعالی به بندگان خاص خویش اعطاء می نماید و گام نهادن در راستای آگاهی بخشی و نظارت بر امور جاری جامعه توفیقی است که نصیب انسان های آگاه و برگزیده ای می شود ؛ که افراد جامعه را اعضای پیکر واحد انگاشته و به عنوان فعالان رکن چهارم مردم سالاری نقش چشم تیزبین جامعه و دست یاری گر مردم به نحو احسن ایفا می نمایند.


اینجانب بر خود لازم می دانم فرا رسیدن روز خبرنگار، روز سفیران همیشه حاضر در خط مقدم عرصه های جامعه را خدمت همه ی اصحاب رسانه به ویژه خبرنگارانی که همواره با نقش آفرینی موثر در زمینه انعکاس صادقانه و واقع بینانه مشکلات جامعه هدف توام با تعهد و دلسوزی و لحاظ نمودن کرامت انسانی دغدغه رسیدن به جامعه عدالت و رفاه اجتماعی را به منصه ظهور می گذارند؛  تبریک عرض نمایم.


انسانهای متعهدی که با تعامل سازنده مداوم خویش همواره یار و یاور بهزیستی بوده و با بازتاب نتایج عملکرد بهزیستی نقش مهمی در تقویت فعالیتهای مثبت از جمله توانمندسازی اقشار تحت پوشش، واکسیناسیون مقیمان مراکز و راه اندازی مراکز مثبت زندگی و خاطرنشان کردن نقاطی که نیاز به تقویت بیشتر دارند ؛ بار دیگر چشم بینا و زبان گویای مردم می شوند.


از ایزد منان مزید توفیقات این مجاهدان جبهه های آگاهی بخش را مسئلت می نمایم.

دکتر فرگل صحاف 
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی

کد خبر 41427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد