از خبرنگار واحد روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی تجلیل شد

مدیر کل و معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار، از ابوالفضل یغما، خبرنگار واحد روابط عمومی تجلیل کردند.

مسعود فیروزی ضمن تجلیل از اقدامات واحد روابط عمومی در زمینه ارتباط با رسانه های استان اظهار داشت: ارتباط مستمر با رسانه ها و تسهیل شرایط تعامل اصحاب رسانه و خبرنگاران با مدیران بهزیستی یکی از ضروری ترین و مهم ترین وظایف روابط عمومی بهزیستی است.

وی افزود: معرفی طرح ها و برنامه های بهزیستی و ارایه سوژه ها و موضوعات روز بهزیستی به رسانه ها نقش موثری در جریان سازی و جهت دهی افکار عمومی ایفا کرده و به ویژه گروه های هدف را با نوع و سطح خدمات آشنا می کند.

فیروزی با اشاره به فعالیت چندین ساله نشریه مهر رضوی ادامه داد: نشریه مهر رضوی تنها نشریه تخصصی بهزیستی در سطح کشور است که به همت نیروهای روابط عمومی تدوین و منتشر می شود و از این جهت جایگاه ویژه ای در حوزه رسانه های مکتوب دارد.

از خبرنگار واحد روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی تجلیل شد

وی همچنین از واحد روابط عمومی به دلیل انتشار به روز و تخصصی اخبار فعالیت های معاونت ها و شهرستان ها در پورتال بهزیستی کشور، پورتال بهزیستی استان و فضای مجازی تقدیر کرد و بر فعالیت بیشتر در حوزه اخبار شهرستان ها تاکید کرد.

وی در پایان با اهدای هدایایی از ابوالفضل یغما، خبرنگار واحد روابط عمومی و سایر همکاران این واحد تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 41426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد