پیام دکتر عباس صادق زاده  مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت  روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان دکتر عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار پیامی را صادر کرد ، در بخشهایی از این پیام آمده است :

خطر پذیری و حضور در بزنگاه ها در لحظاتی که هیچکس تاثیری بسزا در آن هنگام ندارد از خصوصیات حرفه مهیج و خطیر خبرنگاری است ، چرا که رسالت خبر نگار بیدار کردن چشمهای خفته وجلب توجه افکار پراکنده جامعه به مسائل واتفاقات پیرامون است .

قلم خبرنگاران در سخت ترین ودلهره آورترین لحظات حیات یک جامعه حامی و یاور کسانی است  که فریادشان بی صدا ودستشان از چاره کوتاه  است.

اختصاص روز خبرنگار یادآور شهامت وشجاعت افرادی است که با قلمی در دست و سری پرشور از شوق آگاه سازی واطلاع رسانی در گمنامی رسالتی خطیر را به زیباترین شکل ممکن به سرانجام میرسانند وروشنای اطلاع رسانی وآگاه سازی به هنگام وصادقانه پرچم همیشه افراشته آنان است.

اینجانب بر خود لازم میدانم به سهم خود از تلاش وهمت والای شما فرهیختگان بی ادعای جامعه که سهمی بزرگ در ساماندهی مسائل اجتماعی داشته واز هیچ کوششی در این زمینه دریغ نداشته اید تقدیر نموده وفرا رسیدن روز خبرنگار را فرصتی غنیمت در قدر دانی از همراهی ارزشمندتان با مجموعه بهزیستی بدانم .

امید آن دارم در سایه الطاف بیکران الهی همچون گذشته در مسیر اعتلای جامعه ثابت قدم وموفق باشید .

دکتر عباس صادق زاده

مدیر کل بهزیستی استان کرمان

کد خبر 41422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد