شهریار| تقدیر از خبرنگاران همراه بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار در مراسمی از خبرنگاران همراه بهزیستی این منطقه تقدیر و قدردانی به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگارسالروزشهادت خبرنگارشهیدصارمی را به اصحاب رسانه، مطبوعات وخبرنگاران خردمند، شجاع و اخلاق مدار تبریک گفته و ازجمعی ازاین عزیزان تقدیر کرد.

فهیم راد دراین مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد افزود: روز خبرنگار یعنی ارج نهادن به آگاهی و دانایی وفرصت خوبی است تا از خبرنگاران صدیق و شریف و اصحاب رسانه که در شرایط سخت گسترش ویروس کرونا  در کشور نقشی بی بدیل درعرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی در ارتقاء سطح افزایش سواد سلامت مردم ایفا کرده و با نگاه حرفه ای همراه با نقد منصفانه و گزارش های کاربردی، همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم نقش مهمی ایفا می کنند قدردانی شود.  

این مسئول در ادامه گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش می باشندکه با اطلاع رسانی به موقع و مسئولانه خود به مصداق آیه شریفه " نون و القلم و ما یسطرون " تنویرگر اذهان و افکار عمومی هستندو همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

گفتنی است؛ درپایان با اهدای لوح وهدایا از چندتن خبرنگاران دلسوزکه با اداره بهزیستی شهریار تعامل وهمکاری داشتند، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 41416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد