دیدار مدیرکل بهزیستی استان با امام جمعه ، شهردار و اعضای شورای شهر درجزین

ایزدپور گفت : یکی از وظایف مهم در سازمان بهزیستی مقابله با آسیب های اجتماعی و آگاه سازی جامع است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل با با امام جمعه ، شهردار و اعضای شورای شهر درجزین دیدار کرد .

در این دیدار مدیرکل را حسین نوحی معاون پشتیبانی ، حمید همتیان مسئول حراست اداره کل و ربابه گلوردیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر و خانم حصاری مسئول مجتمع درجزین همراهی می کردند .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار ضمن تشکر از همکاری و همراهی امام جمعه  ، شهردار و اعضای شورای شهر درجزین در تحقق اهداف عالیه سازمان و خدمت رسانی به جامعه هدف و ارائه گزارش عملکرد و فعالیت های بهزیستی استان یکی از وظایف مهم در سازمان بهزیستی را مقابله با آسیب های اجتماعی و آگاه سازی جامعه بیان و افزودند : مجموعه بهزیستی سعی بر آن دارد تا بتوانند طبق دستورالعمل های و قوانین موجود مرکز مثبت زندگی و تامین توسعه را در درجزین فعال تا خدئمات مطلوبتری به جامعه هدف در این شهر ارائه گردد .

ایشان در ادامه ضمن بیان این مطلب که تلاش براین است تا بتوان 21مرکز مثبت زندگی را با گرفتن مجوزهای لازم به 25مرکز در سطح استان رساند اظهار داشتند : هدف والا و نهایی در بهزیستی استان جلب رضایت آحاد جامعه و جامعه هدف است که با توجه به کمبود نیروی انسانی ر بدنه سازمانی بتوانیم با همراهی و همکاری مراکز مثبت زندگی و دیگر شرکای اجتماعی در سطح استان خدمات مطلوبتر و در خور جامعه هدف ارائه نمایم.

در ابتدای این دیدار امام جمعه ، شهردار و اعضای شورای شهر درجزین ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل و هیات همراه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات بهزیستی در سطح استان و علی الخصوص شهر درجزین پیگر مسائل و مشکلات موجود در شهر درجزین شدند ، که مدیرکل پاسخگوی ایشان و دستوراتی را پیرو برطرف شدن مسائل و تحقق پیشنهادات ارائه شده ابلاغ کردند .

کد خبر 41413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد