فیروزکوه| وبینار آموزشی پیش از ازدواج

واحد امور توسعه وپیشگیری اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه با همکاری اورژانس اجتماعی این شهرستان، وبینار آموزشی پیش از ازدواج را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه با اعلام خبر بالا افزود: دوره  آموزش پیش از ازدواج، مهارت های ازدواج و مهارت های زندگی، می تواند در تغییر نگرش در شیوه های ازدواج آسان و صحیح در جامعه موثر واقع شود و آموزه هایی که در کارگاه های مهارت های پیش از ازدواج داده می شود، نه تنها سرلوحه زندگی مشترک قرار می گیرد، بلکه می تواند نیاز به مشاوره های بعد از ازدواج و یا پیش از طلاق را کاهش دهد.

علی اصغر عموزاده در ادامه اظهار داشت: این برنامه جنبه پیشگیری دارد و هدف آن شروع ازدواجی موفق و همچنین کمک به زوجین جهت حفظ و باقی ماندن عملکردشان در بالاترین حد ممکن است.

وی ادامه داد: بهره مندی از خدمات مشاوره ای پیش از ازدواج باعث می شود تا زن و مرد با آگاهی هر چه بیشتر و مجهز به دانش کافی در ارتباط با خود و همسر آینده شان و نیز اهمیت و اهداف ازدواج، زندگی مشترک را شروع کنند.

عموزاده در پایان گفت: مشاوره و آموزش پیش از ازدواج می تواند در طیف وسیعی از دانش و مهارت انجام شود و به زوجین کمک کند تا آگاهی کامل را در زمینه های مهم کسب کرده و زندگی خود را بر مبنای درستی پایه گذاری کنند.

کد خبر 41407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد