پیام مدیرکل بهزیستی فارس به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل بهزیستی فارس به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی منتشر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم»
صدای واقعی هر جامعه، حقیقت نیازمندیهای مردم آن است.
جهان در کالبد ارتباطات پیوندی ناگسستنی خورده تا پیام هر اتفاق را برای تجربه های بهتر و بیشتر به گوش دنیا برساند.
 دنیای امروز دنیای محدودیت ها و مرزها نیست. این اجتماع نیازمند دیده شدن مکرر است تا رشد و بالندگی خویش را پا به پای تکنولوژی و پیشرفت علم بشر در مسیری صحیح جهت یابی کند.
در این میان نمایندگانی هستند که با تعهد و مسئولیت پذیری خویش در اقصی نقاط و چه بسا مناطق محروم و کم دیده شده و دور از دسترس، همدرد و همنوای مشکلات مردم، آینه تمام عیار خواسته هایشان می‌شوند. دردها را به تصویر می‌کشند، لبخند ها را تکرار می کنند و در مسیر انتقال شفاف هر رخداد، دست در دست هم پل ارتباط دنیا را محکم تر و آبادتر می سازند. خبرنگار، در کشور اسلامی ما که فراز و نشیب های بسیاری را در نگهداری آرمان های انقلاب پشت سر گذاشته، جایگاه رفیعی دارد.خبرنگاری و خبرنویسی در دانش جامعه امروز هنر ویژه ای می طلبد تا صدایی رسا در گره گشایی مشکلات ملت به شمار آید.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران مخصوصاً آنان که در اطلاع رسانی به موقع اخبار بهزیستی همراه ما و مددجویان در توسعه تحقق جامعه هدف این سازمان بوده و هستند تبریک ویژه عرض نموده و برایشان در این هنر پر اهمیت و پرمسئولیت، استدام و اعتباری مضاعف، همراه با عمری با عزت مسئلت می نمایم .

دکتر سید محمد صادق کشفی نژاد
 مدیرکل بهزیستی فارس

کد خبر 41400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد