در رسانه| موردی از ابتلا به کرونا در سالمندان واکسینه ایلام مشاهده نشد

ایلام - ایرنا - مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: هیچ موردی از ابتلا به کرونا در بین سالمندان و معلولینی که واکسن کرونا زده اند، در این استان مشاهده نشده است.

به گزارش ایرنا، زهرا همتی روز شنبه در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: تاکنون ۳۹۱ نفر از افراد خانه سالمندان استان و سایر افراد مرتبط واکسینه شده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه ۲ گونه سالمند در استان داریم، گروهی در خانه سالمندان و برخی در منازل در تلاش هستیم که پس از اتمام واکسیناسیون گروه اول قشر دوم را نیز در برابر کرونا واکسینه کنیم.

مدیرکل بهزیستی ایلام تاکید کرد: اکنون سه هزار و ۷۷۷ نفر سالمند در منازل داریم که تاکنون یک هزار و ۳۷۸ نفر از آنها واکسینه شده اند.

همتی یادآور شد: اکنون شهرستان ایوان کمترین میزان واکسیناسیون در بین سالمندان دارد که امیدواریم با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم پای کار بیایند و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی از اختصاص ۶ دستگاه اکسیژن ساز به بهزیستی استان خبر داد و گفت: این دستگاه ها وارد استان شده و در اختیار مراکز بهزیستی قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد با همراهی مردم گروه های سنی تحت پوشش این نهاد هرچه سریعتر برای حفظ سلامت خود نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

کد خبر 41391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد