پیام تبریک مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت روز خبرنگار

دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیر کل بهزیستی مازندران با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، این روز را به خبرنگاران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ متن پیام به شرح ذیل است :

 بسمه تعالی

"ن و القلم و ما یسطرون"

هفدهم مرداد ماه که به پاسداشت شهادت " شهید محمود صارمی " روز خبرنگار نامگذاری شده یادآور زحمات و تلاش های انسانهای فرهیخته ای  است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را با بازگویی حقیقت و بازتاب واقعیت فراهم می آورند.

طلایه داران این عرصه، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و به مدد چشمان تیزبین بینا و قلم‌ توانمند شان ، رکن چهارم مردم‌سالاری قوام و دوام می‌یابد و پایمردی آنان در این راه پر مخاطره موجب رسیدن پیام مردم و مسئولان به یکدیگر می شود و راه برای توسعه ، تعالی و تعاملات سازنده با دستگاه های اجرایی فراهم می گردد.

خبرنگاران فهیم با انتقاد منصفانه و سازنده همراه با وجدان بیدار در کنار اطلاع رسانی سریع، صادقانه و شفاف مطابق با قوانین اهتمام خویش را در جهت حفظ صیانت و کرامت جامعه ی هدف بهزیستی می گمارند و در شرایط حساس فعلی ، که جامعه درگیر مبارزه با شیوع بیماری کرونا است به عنوان بازوانی توانمند و رسا ، ما را در اجرای وظایف و ارائه هر چه بهتر و بیشتر این مهم یاری می رسانند.

اینجانب روز خبرنگار را به همه ی خبرنگاران ، اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر در استان مازندران تبریک عرض نموده و تندرستی ، بهروزی  و توفیق روز افزون را در ادامه این راه دشوار برایشان از خداوند متعال مسالت می نمایم. امید است با استعانت و توکل به ذات بی همتای احدیت ، در مسیر انعکاس حق ،شفاف سازی و ارتقای سطح فرهنگی _اجتماعی جامعه موفق و پیروز باشید.

دکتر فرزاد گوهردهی

مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 41379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد