پیام مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت روزخبرنگار

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، این روز را به خبرنگاران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی،  دکتر محمد شجاع به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، طی پیامی این روز را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

"ن والقلم و ما یسطرون"

جان نباشدجزخبردرآزمون             هرکه را افزون خبر،جانش فزون

خبرنگاران چشمان بینا و وجدان هوشیار جامعه هستند که همچون دیده‌بانانی امین و امانت دار مجدانه و متعهدانه در پی افراشتن پرچم آگاهی و روشنگری هستند.

نقش آفرینی های بی بدیل اصحاب رسانه در بیان اقتدار، عظمت و توانمندیهای ملت ایران در صحنه های گوناگون از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و پاسداشت این جایگاه ویژه نیازمند بازخوانی و تبیین درخورشان و همسنگ با این رسالت خطیر برای عموم مردم عزیز و قدرشناس است.

اصحاب قلم و رسانه وجدان بیدار جامعه هستند و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست و نامگذاری یک روز به عنوان «روز خبرنگار» فرصتی مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز است که با قلم خود به آگاهی و اثربخشی در جامعه پرداخته اند.

اینجانب به نیابت از سوی خانواده بزرگ بهزیستی خراسان شمالی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان عرصه خبر و رسانه، از تلاش های ماندگار و تاثیرگذار این قشر فرهیخته در انعکاس صادقانه، هنرمندانه و مباهات آمیز کارکردها سپاسگذاری نموده و برای آنها از محضر ربوبیت آرزوی سلامتی و موفقیت می نمایم.

دکتر محمد شجاع

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی

کد خبر 41376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد