پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی‌اله نصر فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
«ن والقلم و ما یسطرون»

امروزه نهادهای توسعه یک جامعه بر این باورند که حیات اجتماعی آنها در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکار عمومی و احترام به آزادی تبادل اخبار و اطلاعات، بعنوان حق اساسی آحاد جامعه به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی و تقویت مسئولیت اجتماعی است.

در این میان؛ نقش خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران آگاهی با تلاش بی‌وقفه در رشد و بالندگی جامعه که با بهره‌‏گیری از هنر، مهارت، تدبیر، دانش و در رأس آنها تعهد اخلاقی و صداقت حرفه‌ای، از طریق اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی، فضایی سالم برای ارتباطات شفاف و اثربخش و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم را فراهم می‌سازند، انکارناپذیر و قابل تقدیر است.

روز خبرنگار، تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند. 

اینجانب؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه رسانه، هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را به صاحبان قلم و اندیشه، جامعه اطلاع‌رسانی یاوران بهزیستی و تلاشگران عرصه‌‏های رفاه و سلامت اجتماعی، تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایتان آرزوی موفقیت و شادکامی می‌نمایم.

                                                                                                         دکتر ولی‌اله نصر
                                                                                              مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

 

کد خبر 41373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد