پیام مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت روزخبرنگار

روز خبرنگار روز ارتباط اندیشه و رسانه است و اندیشه ورزان خردمند جز برای آگاهی و دعوت بشر به خیر و نیکی نمی کوشند و تلاش آنان در گسترش شفافیت، ارتقای سلامت مردم و آبادی ایران اثرگذار است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی در متن پیامی ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه رسانه تبریک گفت.

در متن پیام چنین آمده است:

سازمان بهزیستی یک سازمان تخصصی اجتماعی است و مسئولیت خطیری در رصد مسائل روز و آینده نگری و آینده پژوهی دارد، و این سازمان با انسان ها، توانمندیها، عواطف، خانواده و جامعه  سر و کار دارد و تلاش می کند با ایجاد روحیه مشارکت در جامعه و تقویت سرمایه اجتماعی مهارت های فردی را تقویت کند از این رو نیازمند همراهی جدی اصحاب رسانه بیش از سایر نهادها است.

فعالیت‌های سازمان بهزیستی از منظر خبری و رسانه‌ای بسیار مهم است  و از این رو رسانه و مطبوعات به عنوان بازوی توانمند بهزیستی نقش به سزایی در اشاعه توانمندی افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی دارد. رسانه بستر و ظرفیتی دارد که همگان بدان نیازمند هستند و برای ارتباط هرچه بیشتر با مردم و پذیرفتن نقد و پیشنهادات، باید ازخبرنگاران به عنوان یاوران حقیقی بهره برد.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار و بزرگداشت مقام اصحاب رسانه از همه کنشگران عرصه رسانه که یار و یاور این اداره کل  در عرصه مسائل اجتماعی، مشکلات معلولین، پیشگیری از معلولیت ها و ...هستند، تقدیر نموده و توفیق روز افزون آن ها را آرزومندم.
محمد محمدی
مدیر کل بهزیستی استان زنجان

کد خبر 41371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد