در رسانه/ ورزشکاران پارالمپیکی آذربایجان شرقی نقش مهمی در پویایی جامعه دارند

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به افتخارآمیزی و آوازه آذربایجان شرقی در دوره‌های مختلف پارالمپیک، گفت: رسالت سنگین ورزشکاران اعزامی در تکرار افتخارات، علاوه بر ایجاد تحولات خوب و چشمگیر در عرصه ورزش استان، در امیدآفرینی، نشاط و پویایی جامعه نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

فرگل صحاف در نشست شورای معاونان بهزیستی،اخلاق و منش نمایندگان و سفیران ورزشی کشور را فراتر از کسب مقام و رنگ مدال عنوان کرد و گفت: امیدداریم کاروان ورزشی پارالمپیک ۲۰۲۰ ، با همت و پشتکار بالا، جلوه درخشانی از همدلی و همراهی را به نمایش گذاشته و موجب تقویت و ارتقای روحیه ملی شوند.
وی افزود: راه یابی دو ورزشکار استان به رقابت های پاراالمپیک، افتخاری بس بزرگ برای مجموعه همکاران بهزیستی و البته مردم شریف استان است که بی تردید با مربیان مجرب، دلسوز و نام آشنا، می توانند به موفقیت های بیشتری نائل شوند.
در ادامه این آیین سیامک فرج زاده - ورزشکار راه یافته به پارالمپیک توکیو، ضمن تشکر از عنایت و اهمیت ویژه بهزیستی آذربایجان شرقی در دعوت و قدردانی از راه یافتگان به رقابت های توکیو، برگزاری این مراسم را موجب دلگرمی و انگیزه مضاعف دانست و گفت: با وجود محدودیت های کرونایی، برای کسب سهمیه و حضور در آوردگاه بزرگ ورزشی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و امیدوارم بتوانم با کسب مدال، دل مردم را شاد کنم.
وی با برشمردن افتخارات ورزشی خود خاطرنشان کرد: کسب مدال طلا- پارالمپیک آتن- ۲۰۰۴
،کسب مدال طلا و برنز مسابقات آسیا- اقیانوسیه کوالالامپور- ۲۰۰۶،کسب مدال طلا و ۲ برنز مسابقات پارا آسیایی گوانگجو- ۲۰۱۰،کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در پرتاپ دیسک- هلند- ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸، کسب طلای مسابقات آسیایی اینجنون ۲۰۱۴، مقام نخست ‌کسب سهمیه پاراالمپیک ریو ۲۰۱۹ ، مقام اول قهرمانی جهان در لندن۲۰۱۷، مقام اول بازی‌های آسیایی جاکارتا – ۲۰۱۸ و انتخابی اعزام به پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حاصل تلاش های مستمر و چندین ساله ام است.
فرج زاده همچنین با اشاره به زمان مسابقه و رقابت ها در ۱۳ شهریور در توکیو، از مراحل پیک آمادگی و ایده آل بودن شرایط برای مسابقات خبر داد.
وی برنامه ریزی و قدردانی اداره کل بهزیستی استان را از راه یافتگان پاراالمپیک قبل از اعزام به مسابقات، ستودنی خواند که برای نخستین بار صورت می گیرد و آنرا مایه دلشادی، دلگرمی و افزایش انگیزه خواند.
به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، سیامک فرج زاده دانشجوی دکترای مدیریت دانشگاه تبریز و دارای مدرک مربیگری بین المللی و جهانی پرورش اندام، بدنسازی، تغذیه و آمادگی جسمانی و همچنین مدرک مربیگری درجه دو رشته های معلولین است.
در روزهای آتی مدیرکل بهزیستی استان دیداری با دیگر ورزشکار راه یافته به پاراالمپیک توکیو در رشته تیروکمان، خانم فرزانه عسگری خواهند داشت.

کد خبر 41367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد